Längesedan...

Nu var det 10 dagar sen jag skrev så nu har jag lite att berätta :)
Söndagen: Tog med oss Doris och Tozz ut till djusnäs. Core pass med Cathrine  
Måndag: Pluggade so och kollade på top model.
Tisdag: Slutade efter lunch, gick hem pluggade so (första världskriget) 
Onsdag: Muskan runt. Mathias säger att den är ungefär 1,2 mil men jag tror inte det :P Cyklade hem till Jessica och fick mina naglar fixade :P Tack Jessica ;)
Torsdag: Pluggade om bara den till so provet. 
Fredag: (idag) nu har vi bytt till pappa vecka. Gjorde so provet och som jag vet har jag två fel på :'( inte bra :-/ och snart ska man ha matte prov men det känns så enkelt. Det är med tiopotenser. Matte är så enkelt när man vet hur man ska räkna :D Nu ska vi snart käka det blir lasagnette. Gott! 

Bye bye :)    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0