Onsdag 27/10

Idag blev jag klar med krönikan som vi skriver på svenskan. Sen efter den första lektionen åkte vi ner till vågen och kollade på film som heter: tusen gånger starkare. Det handlar hur det är i klassen mellan tjejer och killar. Dem var lite extrem men det är ju det ända sättet att få vissa att fatta. Bra budskap iallafall :) Sen när jag kom hem gjorde jag filmanalys på en miljö film vi såg "en obekväm saning" den var också bra :) Han fick ut det han ville. Och han gjorde det bra och roligt.

Nu ska jag snart duscha och jag ska gå och lägga mig tidigt för jag är jätte trött och så har man sov morgon i morgon (stolt :)) Bye bye :)



Bilden är tagen med min nya Canon 1000d kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0