Lucia tränign idag :)

Jag började som vanligt 08,10 med klassråd sen var det musik och eftersom några bråkade och PA hade så viktig inofomation att alla skulle höra det så sköts lektionen upp och jag och några till satt och spelade upp låtar på spotifly. Sen var det svenska som var den ända lektionen vi faktiskt gjorde något på. Sen slutade vi 11,15 eftersom Ann är sjuk (men vi fick uppgifter i stället:( ) och vi har bara elevensval efter det så vi fick ta ledigt men jag gick och tränade på Lucia tåget. Jag ska sjung solo med Lovisa typ två rader men ändå sen ska jag sjunga en sång i microfon en låt med Jessica, Nanny och Lovisa men det var typ inte bestämt men det ska bli roligt i alla fall :D

Ska ut och gå med Cathrine nu :) Bye bye :)


en bild tagen av mig och redigerad av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0