TVÅ DAGAR KVAR!!!

Nu är det bara två dagar kvar till GOTLAND!!! Där ska jag slappa och jag kommer lämna alla mina problem på fastlandet. Jaha... Igår hade jag matte prov och idag hade jag no prov jag hoppats det går bra :) men jag har bara haft ig på ett prov i hela mitt liv. Och det var typ ett test prov. Sen fick man vg på det :P Är man bäst eller vad?! Nej nu ska jag byta om till gympa kläder. Jag och Cathrine ska träna på friskis och svettis idag :) sen ska jag till dom och kanske tigga llite fika sen ska jag till pappa och hämta en massa kläder som jag ska ha till gotland. Ska packa i morgon :P
Men jag lovade ju lite bilder från förra veckan när vi skulle ut och fota på saras födelsedag och här kommer dom: (jag vet att det är bara på mig och att mina läppar ser konstiga ut men vi skulle ha lite konstigt smink)




emma smygg fota :-/







det finns fler men Linni har inte orkat lagt upp dom men jag ska få dom av henne sen. Om jag inte får dom ska jag kräva dom :) Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0