SOL!!!!

Det är sol ute och jag har vart ute och fotat lite :P Ska gå ut och hoppa studsmatta snart och sedan ska jag äta och sen ska jag ut och jogga med Cathrine sen ska jag hem till mamma och hämta lite smink. Och i morgon är det Saras födelsedag och hon skulle få en pizza av mig och typ ben and jerrys av linni kladdkaka av nette och typ kakor från emma :P Det ska bli roligt och sen ska linni ta llite bilder det kanske kommer ut lite bilder :)  Men nu har jag i alla fall fört över lite bilder av dom nya kläderna i min dator och det här är pappas dator som jag skriver på jag kan inte gå ut på internät med den pappa fick ett nytt modem och jag har inte lösenordet till de :(
nej nu ska jag ut och hoppa :P bye bye :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0