Måndag 10/5

Idag har jag vart i skolan. Har vart en okej dag :) Inte hänt så speciellt mycket :-/ I morgon har jag dans :D och på fredag har jag genrep och på lördag smäller det för då har jag uppvisning :P  Mina kompisar kanske skulle komma ska messa Linni snart och fråga om hon skulle ner och kolla  :P
Har fått en massa snygga kläder och det kanske kommer upp bilder men jag vet inte riktigt hur man gör på den här datorn så det kanske kan ta en vecka :( men idag hade jag en skjorta och typ alla tyckte den var snygg :D
I morgon har vi ute gympa. Jag hatar det inne gympa är MYCKET roligare. Men man kan inte alltid få som man vill i livet. Som tex. fred på jodern. Inget mord ingen våldtäckt. 
Nu ska jag ta och kolla på 2 and 1/2 men :) Bye bye :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0