Tisdag 9/3

Det har vart en JÄTTE skön dag i skolan idag. Hade bara 2 lektioner! Första lektionen hade vi språk och jag har ju sv/eng och kunde plugga på matte provet som vi gjorde efter :) och sen när vi hade gjort var det lunch och då var det past man kunde äta : ) och sen möta jag Cathrine vid stationen och och hjälpte mig med no:n : ) vi kom jätte långt  : ) han typ med 21 tal : ) sen när vi hade gjort dom gik vi hem till pappa och där var mathias ute och sa att han hade sätt Lisa som vi inte har sätt på typ 10 veckor!! Jag sa direkt till mathias jag sa ju att hon inte var död för innan hade jag haft en dröm om att hon blev omhändetagen och när jag har en dröm om att hon är död då är hon död. Nu ska jag ta och gå upp till Cathrine och ser vad hon gör :) bye bye :)  

Kommentarer
Postat av: jessica

men asså, hur kan du veta att du veta att hon inte dör förän du har drömt det???? :O

2010-03-09 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0