Lördag 6/3

Idag har mamma jobbat hela dan. Och Mathias kom och väkte mig klockan 09,30 när jag änkligen kom upp slog jag honom med värme kudden. nu sitter jag med ångdatorn och försöker skriva här men den är rätt så seg och så. Nu har jag äntligen laddat upp vissa bilder på facebook och bdb på mig. sara, nette och Linni när vi tog bilder på gymnasium. Vi hade grymt kul. Linni ville typ inte gå till träningen och jag och Nette kom typ hem vid 20,00 tiden då. Men min mat var ju klar så då hade jag bara tänkt och äta lite men det var en dag när vi slutade JÄTTE tidig hade typ bara 3 lektioner och sen skulle vi ha hkk men inga var sjuk och ingen kunde ha några vekarier (?)
Nu ska jag ta och hjälpa dom med middagen :) bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0