Tisdag 8/6

Nu är det bara 2 dagar kvar till skol avslutningen. Jag kan knappt vänta :P Men mig dag då... Först åkte vi till kvarnängen. Där spelade vi brännboll. Och jag gjorde något jätte snyggt. Den studsade på marken och jag bara sparkade på den och den kom till Adde som var brännare och han brännde 3st. Har man skills elr vad?? :P JAg tror att vi vann. Ja det gjorde vi nog. Sen satt vi bara en stud. Sen åt vi lite sen drog vi i B lite överallt. Jag och Emma och några fler drog till Kvantum. Sen gick vi till brannstationen i början skulle vi se 2 filmer som jag bara inte kunde se dom. Dom som känner mig vet varför. Nu kom mamma hem så nu ska vi drika lite kaffe/cappotiono (stavning?) Bye bye :)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0