SKOLAVSLUTNING!!!!!

Lösnaglarna är på och man har lockar håret. Kläningen sitter bra då kan det bara betyda en sak. DET ÄR SKOLAVSLUTNING!!!  Gud vad skönt det ska bli med 10 vekors sommarlov :) Planer under sommaren:
Gröna lund, Gotland x2, Skara sommarland (för första gången) och krysning (med övernattning också första gången)  Sen finns det ju annat vi ska göra men jag kommer inte på något nu. På själva "avslutningen" i gympa salen så gjorde jag ett uppträdande. Okej då jag körade till en låt men ändå. Jag tror det gick bra :) Men när jag stog där och såg alla ögon på oss var jag glad och nervös. Man kände adrenalilet (stavning??) komma och man kan inte stå stilla. Så man fick dunka med foten i golvet i takt med musiken. När det var över så gick vi till klassrummen och fick piggilin. Jag kände mig lite handikapad för jag kunde öppna glassen med mina naglar. Men det är så skönt och bara vara ledig och jag ska till Niktsa festen som är i kväll sen i morgondagen tar Sophie studenten. Tänk vad skönt och veta att man är klar. Det kommer säkert en massa mer om ikväll i morgon. Bye bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0