Fredag 4/6

Idag vaknade jag före väckar klockan. Jag hatar när det är så men när jag väl går upp kommer jag ner för trappan hur trött som helst. Men sen fixade jag frukost och fixade mig själv. När vi kom till skolan skulle vi spela ryggby(stavning?) och brännboll. Men vi har typ bara 8 som var ombyta. Eftersom vi var så få så fick vi slå oss ihop med klass C. Jag fick ett bra lag :P Jaja... På brännbollem tror jag mitt lag vann vi fick typ aldig reda på det. Men sen skulle jag åka till mammas jobb så skulle vi åka till haninge och köpa avslutnings skor men mormor hade typ bråttom hem så det blev typ sko kanonen men jag hittade inga jag gillade. Bara 2 par som var okej men jag vill inte köpa ett par skor för 400+ som bara var okej. När vi kom hem blev det lite mat och en sökning på svartvita bilder på internät och hittade den här:



Visst var den snygg jag älskar när man tar in typ lite färg i en bild som är svatvit. Nej nu ska jag göra kaffe till mig och Cappotion (stavning???) till mig :P Som vi ska drika ute på balkongen. Bye bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0