Dagsläge.

På fredagen (midsommar) var det året första dopp!!! Det var typ iskalt men jag kom i.



Lördagen var vi på gröna lund men det var så här. Vi åkte till stockholm och såg att det började regna när vi kom fram SPÖ regnade det. Jag och Mathias gick och käkade lite på donken men vi hade tänkt och åka tillbaka men innan vi skulle ta tåget slutade det och vi tog bussen dit sen var det skinade sol.


Söndag (idag) har jag fölt med pappa ner till hamnvik där han skulle träffa några kompisar så låg vi och solade där jag kom inte ner i vattnet. Bara till knäna men det har i alla fall vart ett underbart väder just nu ska logga in på facebook nu har inte gjort det på en vecka :O Bye bye :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0