Dags läge :)

Okej nu kanske jag inte har skrivit på ett tag men just mu är jag på GOTLAND! Vi åkte över med farmor och farfar. Så nu är man här och har det roligt på sommarlovet.

Och Linni fyllde 15 år i går :) Grattis Linni i efeterskott.

Men det var så här: Jag låg typ och halv sov i min säg sen ringde Nette och frågade om vi hade några bär hemma men jag visste att mamma skulle till affären (för att vi typ hade någon frukost hemma) i alla fall så när dom hade kommit tillbaka så käkade vi sen fixade jag mig snabbt och sedan stak jag i vägg till Nette. När jag kom dit lämnade jag bären och väntade där till Emma blev klar. Hon hon var klar och var typ vid Nette så gick vi till Linni. Vi knackade på och det var bara hennes mamma hemma. Hon berätta att hon hade åkt ner till Ica för att köpa grejer så hon kunde göra tårta. Men vi gick vara i hennes rum så länge och överaska henne. Men när hon kom tillbaka frågade hon hennes mamma vem skor det var och vem som var här då hoppade vi ut från hennes rum.

Men jag skulle till Ikea också samma dag så det blev ett kort besök :( Men när vi kom hem hade vi beställt pizza från pizzerian och jag åt det snabbt packade lite till idag och cyklade till hene.

Men tillbaka till i dag så har vi alltså åk till Gotland. Och ska stanna här till på SÖNDAG!

Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0