Vilken katt man har då...

Pappa åkre tidigare till jobbet så han släppte in Siggan sen kom hon upp till mig och började mjaua som bara den. 06.35!!!!!!!!!!!!! Jag vaknade och hon satt nedanför min säng så jag bärde upp henne men sen gick hon runt i sängen sen kom hon upp till mitt ansikte la sig och burra hela tiden sen utanför hade skatorna en fest i trädet utanför. Så det var ju att bara att ta ett en kudde för örat och försöka somna om. Men det gick typ inte :(

Det är inte så mycket som har hänt dom här andra dagarna. Va med Linni och sara igår. Men vi kollade typ bara på en film och sen gick vi hem till Linni lite sen gick jag hem och käkade. Kyckling och vitlöks bröd :) Finns det något godare och det roliga var att jag och pappa cyklade ner till kiosken och köpte mjukglas sen kom dom från ica hållet skulle också ha glass :) Nu ska jag ta och göra något viktigt om jag orkar :P Bye bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0