ont i magen =(

dagen började bra. Nästan lite rolig =) men sen var min mage bara tvungen att göra ont så jag fick gå hem
=( jag har alltid nästan problem med min mage. Jag vet inte varför. Men det är kanske för att jag äter så dårligt.
Längtar till den 11/2. Då fyller min moster Cathrine 20år. Den 4/2 jag ska åka till Kungsberget med carola och andra från skolan =) 1/2 ska kola om jag behöver tandställning eller inte (väntat liksom i ett hav år nu och om jag behöver det slipper jag mina vampyr tänder. Om jag drar upp överläppen ser det ju läskigt ut =( så vill inte jag ha det =/ ) och det bästa med allt är när Cathrine kommer för att fira sin födelsedag så kommer hon stanna i Svergie =) När jag åker både till Kungsberget och tandläkaren slipper jag en hel dag skola =)
Det känns lite roligt jag ska ju till tandläkaren sen kanske vi ska till donken och käka lunch =)

Bye bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0