nya datorn

pappa har skaffat sig en ny dator (äntligen) Den är jätte bra och det är rätt så stor men den är lätt.
Jessica var här förut hon tänkte ta med den hem =) nu sitter man och skriver på sin blogg med den för första gången =) Nästa vecka har vi prov nu har vi typ as mycket att göra i skolan men ändå sitter man här framför datorn =) men det är för att man är så tröt när man kommer hem. Man orkar inte riktigt göra en massa skol saker när man kommer hem också.
Haha, jag kom på en sak. När jag hade svenska så satt jag i grupp rummet och jag hade musik i öronen jag hörde ingenting och sen så stog Linni och knackade och bullade på dörren. Jag hörde inget. Eva trodde att jag hade rymt i ventillen (?) Emma trodde jag har somnat. Men jag lyssnade på musik. Jag gjorde ett prov i musik och hade had ett fel och det var ett slav fel =O
Jaja... Kungsberget den 4/2 längtar

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0