riksdagen me 8a =D

åkte med 8a till riksdagen. Det var rätt så roligt och det va roligare och åka med dom än min klass.
Vi hade som "rollspel" och vi skulle testa på att vara olika parti och jag hette Evelina och var med i gemenskapspartiet där följade vara me: Joel, Nisse, Jesper, jessica, my och han nya jag kommer aldrig ihåg hans namn =( men men... vi deskuterade två frågor och vi vann =) sedan började vi (för att vinna) sammarbeta med andra partiet och jag fick vara talman så jag gick upp och pratade.
sedan gick vi (typ alla) till donken =)
jag gick först och jessica frågade om jag visste var vi skulle men det gjorde jag inte jag bara gick och alla andra följ efter =) men jag hittade =D
är typ as trött nu kungsberget igår och sen gå  stan idag. Men det har vart roligt. Vill byta klass till a. 
Nu ska jag kolla på mer tv =) 

bye bye =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0