Lördag 20/2

Det bara snöar och snöar!!! Det kan aldrig ta slut!!! Det suger!!! Dom varnade att man inte ska ta bilen i onödan. Det kan aldrig ta slut det bara kommer mer och mer!!!...... Jag längtar till sommaren. Jag vill kunna spela pärk eller bada i havet eller kunna bli brun (och inte i solarium) Jag skulle vilja gå runt i sommar kläder och bara vara med kompisar. Sommarlov. F*n vad jag längtar!! Det kommer typ aldrig bli sommar :( elr det kommer men det kommer vara snö på sommaren också :( 
Jaja... Cathrine har ju kommit hem och vi ska hälsa på henne i morgon. Hon och jag ska åka skiskor. Men vet inte om vi ska göra det i ishallen eller ute vid skolan. Om det slutar snöa någon gång. Men men... jag vill alltid ha det man inte kan få :( 

bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0