är förkyld =(

var så försyld att jag blev tvungen att stanna hemma. Min kropp orkade inge mer. Den ville inte så nu sitter jag här och kollar på vampire diaries. Den är rätt så bra. Jag gillar vampyrer. Jag vet inte varför men det är något som gör att jag gillar dom. Det är som Twilight och new moon och dom andra. Ska kanske bli av med mina vampyr tänder. Jag var sjuk förra gången och dom hos tandläkar blev typ as sura sa mamma. Men dom tyckte att jag skulle komma dit och spy i stället. Jaja....
Jag har ett problem jag vet inte jag dansar ju och jag vet inte om jag ska ta fortsättning som är för lätt eller medel som är lite för svårt. Nanny tyckte att jag skulle ta medel men jag vet inte vad jag ska göra =( Men jag kommer iallafall dansa =)

bye bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0