Längesedan...

Nu var det nästan en vecka sen. Det har hänt mycket vi har vart i Ljusnan utanför gävle. Lördag första dagen vi fiskade kasade jag några kast och känner att det är lite trögt med eftersom det var ström men när Husein ja jag hade fisk slängde spöt till honom och gömde mig. Sen när dom skulle döda den kollade jag inte. Jag vill bara ha fisk och sen kasta i den igen.

Söndagen fiskade vi också men mitt första kast fick jag en fisk till. På första kastet. Men den kastade vi in igen. Senare fick jag en fisk till. Den ville Mathias (brorsan) att vi skulle behålla det gjorde vi men jag kollade bort även då när dom dödade den. Vi åkte hem den kvällen kom inte hem så sent åtta kanske.

Måndagen gjorde vi typ ingen vi handlade på ICA Maski (maxi) och lite sånt.

Tisdagen (Idag) Var vi i Skärholmen. När jag beställde en sundie choklad (stavning?) men det kom med bannan sås. Jag HATAR bannan. Men jag tvingade i mig den. 

I morgon fyller jag äntligen år! :D 

Bye bye :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0