Våffelkuppen

Idag har jag vart på Mathias våffelkupp men det var SVIN kalt så jag fick skjus hem och sen tog jag ett bad. Och blev riktigt varm. Sen nu har ju mamma och pappa hyrt simhallen till Mathias kalas. Cathrine kommer vara där och kommer ha med sig en vattentät kamrea så det kanske kommer ut lite bilder (om en månad :)) Sen kommer kanske Malin och Magnus med Frida och Emma. Hoppast dom kan komma :) Sen kommer Robert och  Veronica och derass barn Elin och Rebecca. Och sedan "hela" Mathias till och sedan lite annat folk som han är kompis med :) Nu ska jag ta och packa det sista sen blir det simhallen i 2,5 timme :) 
bye bye :) 

 
P.S. Våran simhall i Nynäs kommun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0