Tack Lovisa<33

sitter och lyssnar på spotify och ska snart in i duchen. Jag skulle bara säga ett stort tack till Lovsa som gjorde min blogg otroligt snygg. TACK Lovisa!! <333<33

Och nu när hon sa att den var jätte snygg frågade alla vad min blogg heter så nu kanske jag kan få mer läsare ^^

Men verkligen ett stort TACK till Lovisa<33 som gjorde min blogg så här snygg trodde aldrig att det skulle gå. Och nu när jag ser Lovisa kommer jag att bli på mind att skriva nästan varje dag i min blogg. 

Jaja.... Min dag har vart bra lite öm i kroppen jag sov vel konstigt på natten eller något. Och sen var det dags för elevens val (ridning) Red Exit och det gick as bra ^^ Han har jätte skön galopp :)

Nej nu ska jag in i duchen (vill inte lukta häst)

Kisses :*

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha ingen orsak ;) de va rätt så enkelt faktist ^^:P <333333

2009-10-24 @ 00:19:03
URL: http://lojjtojj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0