OJ!!!! (igen) Måndag 18/5

hej!! Förr gången råkade jag skriva /6 men jag menar /5 bara så ni vet och nu har jag ängkligen tid att ändra. jag har pluggat å ett fyik prov och jag hoppats att det kommer gå bra ^^

Idag fyller min kompis sara 14år!! men hon var sjuk på sin födelse dag ch så skrev hon så här i sms:et:
jag har jätte ont i bröstet och jag tror inte att jag kan omma till skolan. FÖRLÅT!

jag svarade:
det är vel inte ditt fel att du är sjuk. Jaja.... Krya på dig och Grattis. Sen tog vel hennes pengar slut för hon svarade inte :(
men men...

Nu sitter jag och vänta på att Linni ska göra klart ett arbet vi gör tillsammans. Men tro inte att inte jag gör något. JAg har fakisk jobbat mycket. Hon säger och jag skriver ^^

Nu måste jag gå

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0