Stånga 2 = silver

Idag när vi spelade pärk var det jätte roligt. Vi var 2 lag i 14-16 år så det var bara när och vi. Vi fick möta varandra 3 gånger. Dom vann varje gång  vi var inte så jätte långt ifrån. Vi tog faktiskt första pärken i första matchen. Det tycker jag var bra.

Stånga
i
l          10/7-2009
v
e
r


I morgon ska det regn igen. Men på söndag ska jag och Åsa (min faster) stå och sälja korv. Sen får vi mat kuponger. Men jag tänkte ta med mig en miniräknare det är många som tar ut stora sedlar och jag är inte alltid så snabb i huvudet. *hick*. Nu har jag haft den här hickan länge. Vet ni hur man får bort hicka. Skriv gärna till mig.

Pöss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0