snöbolls krig!!!

nu när det snöar är det inte så konstigt att dom har snöbolls krig. Det är as roligt men inte så roligt att bli blött      :( Natha var helt vit när hon kom in till korredoren. Det var roligt och när jag skulle försöka träffa Tim som mullar Linni (och sen jessica) träffar jag Natha som står typ 5m ifrån. Är det bara jagsom kan lyckas med det. När Jessica skulle hem så földe jag och Linni med en ´liten bit vi skulle träffa Tim som var typ 5m framför gick det typ inte. Joel som gick vid hans sida kollade typ bakom hela tiden sen skulle inte Joel längre så han gick bort. Jag och Linni skulle till skolan för att hämta våra saker. Kommer Joel med en snöboll i sin handoch försöker kasta på oss men just när vi skulle öppna dörren kastar han och missar :D 

Byte också till ÖVER skåp idag :) överskåp 4-ever :D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0