Fredag 11/12

idag har det vart en rätt så bra dag i skolan. Det var Lucia och jag kanske kommer vara med nästa år.

Idag har jag även vart med tjejerna (linni, Jessica och Lovisa) i nynäs. Jessica köpte en fin skorta och as snygga armband. Lovisa la undan en fin line skorta. När jag och Lovisa kollade på den båda bara den är lite hm...
Ja lite hm...

Men den var snygg hon skulle köpa den i morgon.

Sedan blev det kondetorit. Köpte en varm chocklad som kostade 30 kr!! Så jag blev tvungen att låna en tia av Lovisa  ^^

Snart är det IDOL som gäller. Jag vet inte om jag ska rösta eller vem jag ska rösta på. Visst Erik är jätte duktig men jag hejade på Tove.

Jag har tråkigt det är därför jag sitter här och skriver så mycket. Jag brukar typ skriva lite men idag har det blivit ett långt inlägg ^^

Igår var en slapp dag :) Först sovmorgon sen träslöjd där jag bara behövde skriva en utvärdering. Sen var det gympa och då spelade vi fotboll på hel plan och det var chil. (?) Sen hade vi lunch där det var ätbar mat. Sen hade vi so där vi satt och kollade på en film och sen på svenska satt vi och kollade klart på Simpson. Det kallar jag en chil (?) dag :) Nej snart börjar IDOL så det är vel lika bra att man stänger av datorn :)

God natt folket  :)





Kommentarer
Postat av: jessica

ERIK<333333333333333333333333

2009-12-12 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0