bara några dagar kvar!!

nu är det bara 5 dagar kvar men jag vill att det ska vara nu!! 
Jag tycker det är så... så.... KUL!!!
Man får (och ger bort) pressenter och man äter JÄTTE god mat. jag riktigt längtar att det ska bli torsdag nu! Min "önskelista" det hät året var:
* Bankomatkort
* Wii
* En speciell locktång
* Pengar (gärna på bankomatkortet^^)
* Att dom byter ut den äkliga skolmaten mot god mat. Jag menar vi får sämre mat än i fängelse :S och dom har liksom gjort något kriminelt och dom får god mat.

Idag har jag ritat. Det blev rätt så bra men jag gillar typ bara att göra mönster så det är det jag har gjort :)

Ja nu ska jag fixa saker :)

Bye bye =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0