Tisdag 7/4

Hej hej!!! Idag har jag vart på den där läs och skriv utredningen. Hon undrade om jag bloggade mycket. Då svarade jag ja nästan varje dag
- ja jag trodde vel det sa hon. Du ser ut som en sån tjej iallafall.
Sen åkte jag tåget hem och det var två killar som stod och kollade på mig. Litte hela tiden. Dom såg vel ockej ut. Kanske en finne för mycket inte vet jag. men iallafallså skulle jag byta låt och då hörde jag ena killen (som såg bäst ut) säga:
- Kolla a inte hon söt och snygg?? Och det speglade sig i fönstret och då såg jag att han pekade på mig.
- Tyst hon kanske hör sa den andra.
- Nej hon lyssar på musik ser du vel??
- jaja... Men hon va vel snygg. Och jag hade pausat musiken och lyssat på dom jag vet att man inte ska ljuv lyssna men dom pratade faktiskt om mig. det bordde vel betyda något. men när jag såg dom gå ut kollade jag på honom och våra ögon mötes och jag såg att han hade bruna fina ögon. Sen åkte tåget. Men jag kommer nog aldrig glömma bort det. Han hade jätte fina ögon. Jag r så svag för killar med bruna ögon. men inte om det är på en jätte ful kille. ja ja nu ska jag gå / Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0