Tisdag 21/4

hej hej!! sorry om jag inte har skrivit på ett tag (om det är någon som bryr sig) men jag har mycket att stå i tur med.
Idag hade vi bild . Vist jag gillar bild lektionen men när hela klassen är där så är det inte så roligt. Nu har jag blivit populärare så att killarna kastar pennor på mig me. Och jag fick en rakt i ansiktet. och jag skrek aj i typ hela klass rummet då vände sig bara Tobbe om och sa: - Va?!
- vad tror du fräser jag tillsbaka. det va ju uppenbart att det va han som hade kastat. Och Nu har jag Sara och Linni blivit kompisar igen. jag och Linni va ju sammas men jag och sara. Nja... Hon hatarde typ mig förut bara för att jag gick med Linni. nu är jag hungrig så nu ska jag gå och äta
Hej då!!  XP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0