Tisdag 14/4

Hej!!!Idag har jag vart i skolan lovet är ju slut :( men om bara ca: 2 månader så brjar sommar lovet och 2 månader är inte så långt som man tror. (jo kanske) Idag har jag haft en jobbig dag. Vi hade bild och alla killar gick och fes på Hilda och Issa. Sen kom dom till oss och satt sig där.Tror dom nte att dom kommer dit. Jojo mensan. Och dom skrek och kastade pennor på varandra. Och Tess fick något gipps i sitt hår. Och dom blev inte så glad. Sen på no så tjatade Ann om samman sak hela tiden.
- När jag drar upp stolen är det ett abete men när jag går runt så här är det inget arbet även om vi tycket det. Det sa hon typ sjutielva gånger.
- Jaja vi fattar sa vi (klassen) typ jämt.

Och sen skulle jag ha dans med den är huvud värken. Men jag gick hem. Jag orkar inte mer. När jag kom hem. Ställde jag mig i dushen och sen drog jag ner rull gardinen skrek till Mathias att han skulle sänka och gick och la mig med mina katter siggan och lisa. 
Nej nu ska jag gå och lägga mig ingen.  
Kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0