Söndag 5/4

God morgon!! Ja jag hoppats ni har haft en bra moron det har inte jag. Jag blev tvungen att dela säg med min bror och han snarkar. Ja inte lika mycket som pappa. Jag fick dela rum med min pappa när vi va på gotland hemma hos min faster. Jag skulle hällre dela rum med Ville (en kompis som också sov där han tog det andra gäst rummet) I år ska jag också spela i ett pärk lag. det ända dåliga med det är att pappa kanske inte hinner se min och jag hans. Det är det ända dåliga. Jag kommer känna mig sepciel när får dom här kläderna vi ska ha. 

Jag hoppats mamma kommer snart. Jag vill bara hem jag gillar inte att vara här mycket längre. Jag pallar inte. Jag får ångest. jag hoppats att hon värkligen kommer snart annas fär ni läsa det här gnället hela dan typ. Eller iallafall tills när hon kommer. Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mig snälla jag vill bara ut och jag har bara pjamasen på mig!!!!!! jag måste sluta skriva ny och klä på mig Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0