Måndag 6/4

Hej hej!!! Nu är jag hemma och mår mycket bätte. Idag har jag inte gjort så mycket. Bara solat det är jätte fint väder ute. Så jag har bara solat och lyssnat på musik. jag lyssnar på olika soters musik. Men mest rock. Min pappa typ en hård rockare. Jag har blivit upp växt med rock. Men jag lyssar på annat också. Som tex. den här nya Love story med tayler Smiwh (så tror jag att det stavas iallafall)

imorn ska jag kolla en greg i stan. Om jag har läs och stav svåriheter. Dexlexci eller hur det stavas.

om det är något sånt här: matha9oads kan det vara för att jag skriver slarvit och att det här tanjent bordet är cp.
Hah jag kom på en greg när jag skrive cp. det är en på bdb som har stavat cp = cepe
Den bordde nog kolla upp det ^^) okej  nu va jag taskig det kan jag ärkänna (eller hur det stavas) själv.
Men jag tycket att det är lille roligt. Tycker inte du det?

hm... Vad ska jag göra nu? Jag har inget att göra.

Jo nu kom jag på jag ska till skåne på tosdag så jag kanske inte skriver under tiden jag är där. Om jag inte får låna en dator där. Vi får hoppats på det bästa.

Nej nu måste jag sluta skriva. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0