Lördag 4/4

hej!!!  Jag skrev  om igår men det gick inte att spara :( jag hade skrivit fan vad jag hatade det         :( men men.... jag var och bowlade med Emma igår och vi hade as roligt för utom att hon va litte sjuk men jag hoppades att det skulle gå över och jag tror det gjorde det :) och jag brukar ALLTID köra med staket men nu helt plötsligt skulle vi inte det. Emma hade med sig familjen också. Och det hade jag cokså. Så det va Adler mott Kraft. Det va roligt för vi vann. Jippi!! ja det va det som hände igår nu ska jag berätta vad som hände i dag: 

Mathias hade någon voffel kupp idag så ajg blev tvungen av se på den. Men han började få någon slags utslag. Så han blev tvungen att åka in till sjuk huset. Akuten i Nynäs hade inte öppet. 
- Jaha tänkte vi då. Vi ringer och beställer tid da. Så gjorde vi det men det gick inte att beställa tid så mamma och Mathias åkte ner ditt endå. Och dom fick vänta i 3 timmar. 

- Dom här utslagen kändes som om det bran på huden säger han nu. Men han har fått salva och tableter som han ska ha om det kommer igen. Och han ska ner ditt igen på måndag och kolla om det är att han har blivit alärgisk mot något man vet aldrig. Jaha det va den dan säger mamma sitta och vänta på att få komma in på sjukhuset. Mamma och pappa ska bort i kväll så vi måste sova hos farmor och farfar. Visst dom är snälla men över snälla. Jag ville hällre sova hos mostrana. Dom är mycket roligare. Dom bryr sig inte om vad man gör man kan baka. Hålla på med en dator bara man inte stör dom och det kan jag fatta. jaja nu ska jag gå och äta kykling (oj jag kollade just en grej det hade sparast bra våran dator bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0